Få jeres
budskab
helt ud
Savner I hjælp til formidling af jeres initiativer med grøn omstilling, så I rent faktisk oplever en gevinst?
Jeg har kompetencer og stort engagement i arbejdet med at formidle og fremme den grønne omstilling og bæredygtig udvikling i virksomheders interne- og eksterne markedsføring.
Som I allerede ved, så betyder jeres omdømme og jeres indsats mod den grønne omstilling rigtig meget. Det er måske ikke direkte til at mærke nu, men det en udviklingstendens for mange og kommer med garanti til at blive afgørende for jer inden få år.
Danmark har i nu flere år haft en meget ambitiøs miljø- og energipolitik og mange af Danmarks mest konkurrencedygtige virksomheder følger allerede udviklingen, fordi det at gå foran på den grønne omstilling, faktisk kan give grobund for fremtidig vækst og beskæftigelse.
Har I i mellemtiden fået tænkt over om I er klar til at få tilpasset jeres markedsføring til de initiativer I allerede er godt i gang med?
Hvorfor en journalist til at skrive jeres formidling?
I har måske ikke planen for jeres grønne omstilling helt på plads endnu, -eller også er I i gang med at identificere potentialet i netop jeres egen virksomhed. Det handler om at være troværdig om, hvilke tiltag I har fokus på, som måske kan lede jer videre. – Vent ikke med at kommunikere til løsningen er der, for der vil stadig være meget at vinde ved at fortælle om processen og vejen mod målet.
Det kræver kommunikationskampagner af høj kvalitet, for det gør bare, at der bliver set på jeres produkter som noget der tilpasset fremtidens efterspørgsel.
Jeres mange muligheder for at komme i gang hurtigt
Som journalist er jeg en grundig researcher indenfor politik og EU-stof. En dygtig skribent som er i stand til omsætte virksomhedens egne initiativer og mål til storytelling med bæredygtighed i fokus som en del af jeres brand. Som kommunikatør er jeg altid ajour med udviklingen ved jeg hvornår og hvor I skal satse på jeres gode historier og markedsføring for at nå de ønskede resultater.
Eksempler på produkter kan være:
- Nyhedsbreve, webtekster -og portrætter af virksomhedsprofiler.
- Interviews og artikler samt pressemeddelelser.
- Andre tekster til web.
- Kommunikationsstrategier og markedsføringsplaner.
- Dagskursus: Find din målgruppe.
- Dagskursus: Vinkling af tekster.